This Week in Sexy Games: Mortal Kombat

Mileena

Mileena

Unless you’ve been hiding under a rock, you’ve probably heard of Mortal Kombat. A fighting game series synonymous with all the blood, gore and extreme violence you can handle. Want to watch a guy burned alive? Mortal Kombat! Want to watch a guy get his head and spinal cord ripped out of his body? Mortal Kombat! Want to watch a girl cut open her enemy combatant and sexily bath herself in the victim’s blood? Yeah…Mortal Kombat’s got you covered!

But violence isn’t the only thing the series offers. It offers quite a number of beautiful and downright gorgeous women.

Sonya Blade

Sonya Blade

The original sexy lady of Mortal Kombat, Sonya’s had a long and illustrious history being at the top of many gamers’ lists of the sexiest women in video games of all time. Personally, I never saw a whole lot in her, not saying she isn’t sexy because she is, however compared to some of the other women in the series, she doesn’t have the same staying power for me.

Kitana

Kitana

Kitana on the other hand is a knockout for me. Once the series really regained its stride in 2011 with the Mortal Kombat reboot, this princess cemented her place near the top of the list amongst the entire female cast. She’s very easy on the eyes, not overly muscular and has a certain elegance to her. After all, she is a princess.

Mileena (again)

Mileena (again)

Can you imagine where she’d be on the all-time list if she did have the Tarkatan mouth? I’m willing to bet she’d be top 5 all-time. But Mileena indeed without the mask covering her mouth is a monstrous sight. Which makes it even harder for your brain to cope with when she puts the mask back on and looks like the sexiest woman that ever existed. Often used as the sex symbol of the series in most of the marketing material, she’s definitely got a grasp on that role. Just wish she’d have a human face…

Jade

Jade

Along with Kitana, Jade shares the top echelon of the Mortal Kombat series in terms of sexy ladies, though Jade admittedly has an unfair advantage given her weapon and how she flaunts her body around with it. Yes, her weapon is a staff and yes she sometimes uses it like a stripper pole. Also she got a bit darker skin, which is a bit of a plus for me. Beautiful.

Sindel

Sindel

Yeah yeah, she’s got big tits and a big ass in tight, skimpy clothes. She’s pretty much Mortal Kombat’s equivalent of Ivy Valentine from the Soul series. Moving on!

Sheeva

Sheeva

Yeah, no. I don’t care how sexy you make her, I ain’t getting near Sheeva. No matter how you look at it, that strength is gonna hurt you somewhere down the line. *shudders*

Tanya

Tanya

Tanya was always a resounding meh with me. Never really liked the look or her outfits. And by the point she debuted, you really have to set yourself apart from the pack to gain my attention.

Frost

Frost

A sexy female version of Sub-Zero?! Sign me the fuck up! I didn’t really get too into Frost right off the bat, but over the years I’ve…warmed up to her? Anyways, the short hair’s a big part of it, I really do like girls with short hair. And again, she’s not overly sexy or muscular, she manages to find that middle ground.

Li Mei

Li Mei

Probably my favourite looking female in the entire series, which is a shame for Li Mei given she pretty much is only available in the worst of the Mortal Kombat games. But there’s a certain charm to her, she comes off like a sexy tomboy. The hair and headgear adds onto it, again it’s something far different than the rest of the cast. Best of all, she’s got a ton of cleavage, but isn’t packing giant breasts like some of the other girls.

Nitara

Nitara

I totally forgot about Nitara until I made this list. Apparently so has everyone else, finding a good quality picture of her was a pain in the ass. This vampire was all right, but again suffers from being a part of the bad era of Mortal Kombat games. She probably has the best hairstyle of the series though.

Sareena

Sareena

And just under Nitara for best hair is Sareena. We don’t see much of her in the series, but damn is she ever pretty. She’s got that gothic look to her, which I don’t care what anyone else says, that’s sexy as fuck to me! And again, no giant breasts, double bonus!

Ashrah

Ashrah

Female version of Raiden, meh. Ashrah doesn’t do a thing for me, honestly.

Kira

Kira

So I forgot just how hot Kira is. Damn, she might be ahead of Li Mei. I do love redheads after all. And that outfit she has is so damn good, it matches her perfectly. Yeah…yeah! She’s #1 for me. Decided!

Skarlet

Skarlet

Okay okay okay! She’s hot, there’s no doubting that. But when a kink of hers is bathing in blood…I’m out! Sorry, you’re gorgeous, red hair, sexy body, you got it all Skarlet, but I’m out! I’ll take my chances elsewhere.

Cassie Cage

Cassie Cage

Cassie’s not too shabby, though she comes off quite bitchy to me. Also not heavy into blondes and she falls into that realm of blonde-haired girls that don’t really do much for me. Obviously she’s hot in that skin-tight armor, but I don’t know, it’s not doing anything for me.

Jacqui Briggs

Jacqui Briggs

Jacqui’s pretty good looking, nice body, darker skin, though I could do without the hairstyle, never been a fan of anything braided or cornrows (I’m not a hair expert here). Otherwise, she’s all right.

D'Vorah

D’Vorah

Sweet Jesus! I’d pick Sheeva over her. And I actually love playing as D’Vorah as well as her character. But look at her! Just…ugh! Not only that, but did you see what happens when she kisses people (NO SPOILERS HERE, LA LA LA LA LA!!!)?! Yeah, no thanks!


Sheesh, that was a lot of girls, I forgot how many there were in the entire series, 17 in total! And it’s safe to say, for the most part (other than really D’Vorah and Sheeva), they’re all hot, some just more than others. It’s a wonderful addition to a game that sells solely on its violence. So put that together and what do you got? That’s right, SEXY MOTHERFUCKING VIOLENCE!

maxresdefault

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: